Stronger

0kommentarer

Tjo! Nu så sitter jag i trappan och gör typ inget...min morbror kom precis och han ska stanna tills på söndag så vi får väl la se vad som händer;) fast har lite planerat haha (a)
Men denna dag har ju varit helt underbar! Det har varit redigt varmt och skönt, redig vårkänsla:) man kunde till och med gå omkring med enbart kofta, så j*vla skönt! :D så ja man har blivit lite röd i ansiktet x)
Men ja red min lektion idag och det gick bra. Hade caramelle och det var roligt ;)
Men ja imon så ska jag upp och dra till stan när de öppnar så jag kan köpa min skolavslutningsklänning! Sedan så ska jag dra till stallet och hjälpa till på städdagen så mycket som jag hinner sedan så ska jag fixa lilla Hebbe och så då det är tävling på söndag:D
Men nu så ska jag snart säga godnatt..;)

Puss

Btw världens gulligaste katt:*

Kommentera

Publiceras ej