...är inte riktigt klok!

1kommentarer

Tja!

nu så sitter jag i vardagsrummet och ska snart ta och gå upp på mitt rum för att byta om;)
sedan så ska jag ute och träffa emelie :D haha
men ja igår så hade jag det roligt fast att jag fick lite smått panik....:o
haha men träffade mycket nytt folk ^^
men ja idag så har jag vart i Torsås eftersom det var en Pay and Jump där :P
och ja jag vaknade vid kvart över fem idag...utan klocka till och med...så jag kan fan inte vara riktigt normal.. ;)
så efter typ fem timmars sömn så är jag ganska pigg om man säger så x)
men men nu så ska jag ta och fixa mig så jag kan dra
 
Puss
 

1 kommentarer

Viktoria B

01 May 2013 15:53

Det var verkligen guld värt att du var med ska du veta! :)

Svar: Så bra då! ;)
lifethellife.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej