Under 2012

0kommentarer

Du under 2012..
Har du gråtit? - Ja
Har du skrattat? - Absolut! 
Har du sovit i tält? - Jag tror det men är inte säker...^^
Har du sovit under bar himmel? - Nej, kommer aldrig att göra!
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? - Nej
Har du varit på Kneipbyn? - Nej
Har du varit i en annan stad? - Ja
Har du bott hemma? - Ja

Dina vänner under 2012..
Har en nära som dött? - Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Ja
Har du varit kär i en vän? - Ja..
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - Ja

När har du som mest..
Gråtit under 2012? - Ja, kommer inte riktigt ihåg 
Skrattat under 2012? - Sommaren kanske? :)

Denna månad:
Har du varit kär? - Ja
Har du kysst någon? - ja
Har du pussat någon? Ja
Har du kramat någon? Ja
Har du skrattat? - Ja
Har du gråtit? - Ja
Har du varit glad? - ja
Har du varit ledsen? - ja

När...
Grät du senast? - Förra veckan
skrattade du senast? - Idag
Duschade du senast? - Förgår 
Lyssnade du på musik senast? - Inatt

Vem..
Kramade du senast? - Thea
Pratade du i telefon med senast? - Mamma
Fick du sms av senast? - Lee

Dig..
Heter? - Thea
Hur gammal är du? - 17 i 
Vilken månad fyller du år? - Oktober
Tycker du om någon just nu? - Ja
Jag samlar på? - Inget 
Gröna eller röda äpplen? - Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Mina närmsta
Vilken tid gick du upp idag? - Vaknade vid 10.00 men gick upp 13.00 ^^
Har du sovit i din egna säng inatt? -Nej
Har du sovit ensam inatt? - Nej
Har du strumpor på dig nu? - Ja
Hur svarar du i telefon? - "ah hallå", "hallå", "ja vad är det?"
Vad ska du göra ikväll? - Va med Emelie:D
Vad ska du göra imorgon?- Träffa kompisar tror jag :P
Vad vill du bli när du blir stor? - Veterinär 
Var vill du bo när du blir stor? - Malmö 
Är det okej att gråta?- Självklart

Vilken årstid tycker du bäst om? - Hösten och Sommaren
Skulle du göra om du vann en miljon? - Shoppa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej 
Vill du gifta dig? - Ja
Vill du ha barn? - Ja
Solar du ofta? - Nej
Är du bra på att laga mat? - Ja helt okej;)
Gillar du att dansa? - Helt ok 
Hur vig är du? - Inte ett dugg

vilken är din favoritglass? - Vanilj
Tror du på ett liv efter döden? - Det beror på
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Morgon....
vilken ögonfärg har du? - Blå/gröna
Vilka hårfärger har du haft? - Min hårfärg
Är du beroende av något? - Min mobil 
Brukar du bädda sängen? - Beror på 
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Nej
Vad var det senaste du sa? - "jag vet inte vad jag ska svara!"
Saknar du någon nu? - Kanske^^
 
 

Kommentera

Publiceras ej