nobody see nobody knows

1kommentarer

GODMORGON! :)

förlåt för dålig uppdatering...men har vart hos stina från fredags till igår så ja inte precis haft tid att blogga då..:/
men iallafall i fredag så reda jag Hebbe och har grym träningsvärk i magen efter den lektionen;) 
haha och igår så var jag i Kattemåla med stina för hon tränade med Lucas:)
grymt fin blev han ^^
såklart så kollade man på vampire diares! :D
men aja idag så ska jag plugga hela dagen kolla på ponnyakuten och grimm typ..
så det kanske inte blir värdens roligaste dag men har två grymt tunga prov denna veckan..:(
 
Kram Thea
 

1 kommentarer

alva

27 Jan 2013 12:43

hej på dig! :) är allt bra med dig? Du har verkligen en super söt blogg!! Just nu har jag en tävling på min blogg, kika gärna in och va med om du har lust. Du måste verkligen inte men om du skulle känna för det så skulle det vara super kul! :)
Kram Alva!! <3

Kommentera

Publiceras ej