drömmen som gick i uppfyllelse ;)

1kommentarer

TJA! :D

sitter i vardagsrummet o har precis kollat på Taken 2;) 
eftersom jag har sett den första så tänkte jag att det kunde vara roligt att se den andra också :P
haha, men ja jag tyckte att den var helt ok faktiskt fall man har sett den första bör man se denna;)
men ja jag ska ta o duscha strax o sedan så ska jag äta lite lunch ^^
sedan så ska jag till emelie hade jag tänkt:D
haha, ja det blev inte någon uppdatering när jag kom hem...kom hem ganska sent så jag orkade inte det;P
men jag hade en trevlig kväll iallafall:D
ja, egentligen borde jag börja plugga lite eftersom jag börjar skolan på tisdag men jag orkar inte riktigt det :)
haha men jag ska ta o ta tag i mitt liv nu så bye bye bitches:*
 
Kram Thea
 

1 kommentarer

bella nyqvist

06 Jan 2013 14:12

tycker du ska vara med i min tävling jag har i bloggen nu där man kan vinna ett assnyggt rosa iphoneskal ! direktlänk;
http://bellsiii.blogg.se/2013/january/tavling.html#comment

Kommentera

Publiceras ej