Allt från det ena till det andra;)

0kommentarer

Tja! :) 

nu sitter jag här nyduchat och ska snart dra;)
jobbade nu på morgonen och snart så ska jag på en jobbinterjuv:)
och efter den så ska jag till Öland och kolla på film med några i klassen;)
så ja det blir en dag med mycket och så är det ju även första dagen på sportlovet! ;)
 
men som ni nog märkt så har jag inte bloggat p några dagar...då jag inte haft ork att sätta igång datorn och blogga eller haft tid...:(
men igår så var jag i Oskarshamn och tävlade med Viktoria, Alma och Julia :)
det var första omgången för ridskolecupen ;)
och ja det gick bra, riktigt bra!:D
vi vann omgången och två stycken vann individuellt! 
självkom jag på femte plats så ja...men det gick bättre än första gången;)
i dressyren var det jag på Drucilla och Alma på Dolanga
i hoppningen var det Viktoria på Migo och Julia på Heca
Alma, Viktoria, jag & Julia :)
 
haha ja snygg bild alltså (a) 
finns film på min ritt men den kommer inte ut idag :P
aja men måste dra nu see ya!
 
Kram Thea
 

Kommentera

Publiceras ej