bästa tiderna?

0kommentarer

Tja!

nu så sitter jag i vardagsrummet och ska kolla på mästarnas mästare ;)
ja jag är ganska trött då jag har blivit grymt förkyld och inte mått så bra i helgen....:( 
men men ska ta och dricka något varmt och gå o sova sen ^^
haha, men inte bästa tajmingen heller för vi ska till simhallen imon men aa vet inte riktigt...känner inte för att bli sämre:/ har ju annars en chans nästa vecka :P
 
men aja idag så hade vi sista omgången på ridskolecupen på KBF!
det var super allt var jätte fint och det gick suveränt! :D
första omgången vann vi lika så med andra omgången!
idag kom vi på andra plats med laget men sammalagt alla poäng vi samlat ihop under dessa tre omgångar så vann vi hela skiten...vilket betyder att vi är i final! För första gången :D
snacka om att det blev många glada KBF:are idag! 
 
men men nu så ska jag ta och fixa något varmt till min hals så bye bye
 
Kram Thea
 

Kommentera

Publiceras ej