Var rädd om det du har! :love:

0kommentarer

Hejsan! Idag så har jag vart ute i vallby o ridit Lukas eftersom Stina är i Göteborg;) men ja det gick bra man var inte så speciellt stark o han var ganska mjuk!^^ gjorde lite framdelsvändningar, skänkelvikningar o galoppfattningar i både skritt o trav:P ska även ut dit imon men vet inte riktigt när än:) haha men vid sex så ska jag hem till Sofia för att äts tacos o planera lite grundligt inför luciashowen så den blir perfekt! Så vi är en liten grupp från uz som ska fixa det, stort ansvar blir det men satans kul också!:D o så efter så ska jag hem till Emelie o kolla på körslaget!:love: har inte träffat henne på ja en vecka eller vad det nu blir... O så igår så red hag ju lektion:) Hade speciallen o det gick kanon! Tror nog att det aldrig gått så bra på den hästen?;) haha så det blir tre dagar med ridning o sen på måndag så har man gympa...vilken träningsvärk man kommer få...fast man kan alltid hoppas på det bästa;) men nu så ska jag fixa mig o vänta tills jag ska åka:) Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej