Utan dig är jag ingenting..!

0kommentarer

Hejsan!:) snackade precis med Emelie o ska ta o göra mig klar;) ska på uzmöte vid tre men ska kanske in till stan innan o träffa en!:D men senare ikväll så ska jag äta kräftor o förhoppningsvis så ska Stina hjälpa mig med det;):love: så aa så ser min dag ut ungefär:P men har ju sovit ut också ganska skönt kan jag säga! Sov till typ tio halv elva..rekord;) men ja har ju varit i kolboda med klassen! Sjukt roligt var det o tror faktiskt att vi fick igång gemenskapen lite till! Men haha jag o fyra till dygnade för det var onödigt att sova när vi hade tänkt det:P så ja kan ju säga att man var lagom trött när man kom hem^^ men red min lektion igår också! Hade specialen o det gick super, vi red inne i ridhuset o testade det nya underlaget;) men nu måste jag fixa mig o dra in till stan!:) Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej