Don't hate me beacuse I'm better than you!

0kommentarer

godkväll allihopa!:) har precis kommit hem från stina efter att ha vart ute i vallby;) red Lukas en lite stund o så skulle jag se till att jag visste var alla saker fanns o så:) eftersom jag ska ta o rida honom nu i helgen!:D men pluggade lite matte hos stina innan jag stack hem:P o nu så måste jag läsa 2 kapitel i kemin...:/ inte speciellt roligt men det måste göras tills imon...men ja igår så var jag på stan...igen med Hanna, evelina, Elvira, Johan, Jacob o Frej;) vi gjorde väll inte så mycket utan bara chillade;) ja imon så blir det väll plugga lite fall man måste annars så ska jag faktiskt ta det lite lungt för jag är så satans trött o förkyld..:( men men en sak som är säker det är att träningsvärk kommer finnas hos mig imon efter mitt fina rekord på att cykla;) cyklade 3 km på 7 min med en människa o lite packning där bak på en gammal cykel UTAN växlar..! Är man grym eller?:) Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej