You was my dream, but not anymore

2kommentarer

TJOBBA! :)

nu så har jag kommit hem efter en dag i stallet:)
idag så har jag vart på ATG på en rundvandring eller så;) 
men när jag och några satt i skåpsboden så gick brandlarmet helt plötsligt....
 men men ska ta och äta och sedan glo på tv;) 
idag så blev jag äntligen klar med biologin så nu är det bara kemi kvar! :P 
haha men imon så ska jag till sjukhuset och ta bort min tandställning!! :D
sedan ska jag även till stallet en stund;) 
 
Kram Thea
 

2 kommentarer

Matilde

30 Oct 2012 20:56

Tycker det verkar så kul att rida! Är allergisk, så tråkigt. Men din blogg äger tycker jag. Ifall du vill läsa en blogg som inte handlar om hästar, gå gärna in på min!
Hejdå! ;)

Svar: ja det är väldigt roligt! och tack så mycket du har också en fin blogg! :)
lifethellife.blogg.se

filippa

31 Oct 2012 08:22

Hej! vad fin blogg du har!

Svar: Tack, du med!:)
lifethellife.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej