You belong with me

1kommentarer

GODMORGON SNYGGINGAR! :*
 
det blev ingen mer bloggning igår eftersom min bror hade datorn o telefonen dampade...
men jag var med emelie en stund på kvällen när gästerna hade gått;) 
men vi åkte in till Max o när vi väll kom dit o satt oss så kom en skåning o satte sig hos oss...
han var väll lite påverkad, men rätt kul :)
haha men lite innan de skulle gå så kom hans två andra kompisar;)
de frågade en hel del o kom med de sämsta raggningsreplikerna xP
de sjöng till och med för mig...HAHA det var dagens skratt!! :D
 
men ja just nu så sitter jag o lyssnar på musik o har allmänt tråkigt...
men ska ta o fixa mig så ska jag dra till skolan så fort som möjligt;) 
efter skolan så ska jag dra in till stan :)
 
Kram Thea
 
 

1 kommentarer

Hanna

22 Oct 2012 11:53

Tjena snygging!! :*

Kommentera

Publiceras ej