Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.

0kommentarer

Tja bitches!
 
äntligen, var en dag med mycket känslor o skit...:(
först o främst så hade vi matteprov o ja....
precis innan vi ska börja så ber min lärare att flytta ett snäpp så att det inte blir för trångt. o det gör jag såklart;)
men precis när jag ska sätta mig så drar hon undan stolen...så ja såklart så hamnar jag på golvet...o ni kan nog tänka er hur det såg ut...x)
men ja det blev lite skratt från kalssen...:/ ja man kan ju säga att det gjorde lite halft ont
men men provet gick inte speciellt bra tror jag men men gjort är gjort ;)
sedan när vi hade rast så spelade jag biljard med Jacob, Johan, Dennis o (Karoline) 
ja vad ska man säga....en i mitt lag som trodde på mig det är ju bra det:)
men den andra kunde ju ha tänkt sig för lite, jag är faktiskt inte DÖV!! 
eller du kanske trodde det, så du kan ju bara sluta med att tro att du är så himmla j*vla bäst hela tiden...!!!
 
men nu så ska jag ta o äta alldeles strax;) vet inte fall jag ska plugga något idag?
isånnafall så blir det bara lite engelska:P 
 
Kram Thea
 
så j*vla söta!! :love:

Kommentera

Publiceras ej