‎Sαмє мisтαkєs . . .

0kommentarer

HEJHOPP! :D
en ganska trött tjej här! ;) 
har inte precis något att göra så ja....
det blev lite krig på facebook som kommer pågå ett tag skulle jag tro:P HAHA
men ja idag så har jag fått reda på två inlämningsuppgifter/prov...^^
idrotten o då blev det ett E o sedan biologin o då blev det ett D...
fall det inte var tvärtom?? aja något sånt va det;)
hehe, vart lite så här hela dan så ja ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt synd om de som vart med mig xP
men men imon så har jag sovmorgon till tio så hoppas på att jag inte är lika trött som jag var idag;) 
eller så blir det likadant eftersom jag troligtvis kommer sova för mycket x)
 
onsdag imon...då blir det?? 
faktiskt ingen anning...läsa kemi några hundra sidor typ...:/ 
så j*vla tråkigt....annars så får man väll ta tag i sitt liv o plugga till lite olika prov..? ^^
eller så träffar jag folk jag inte sett på år o dar...det låter perfekt!!! :D 
 
Kram Thea
 

Kommentera

Publiceras ej