Jag slår vad om en kyss på att du inte vågar pussa mig.

0kommentarer

Goddagens! 
 
nu så sitter jag i sängen o lyssnar på musik...
skulle så gärna sova lite till men det är ju lätt när ens familj pratar som j*vla idioter...
ja igår så mådde jag inte speciellt bra...
hade typ migrän så jag visste inte siktigt vad jag skulle ta vägen...fan vad hon det gör
så jag sov i stallet medan den sista lektionen höll på ;)
men när de skulle åka så höll de på att låsa in mig:o
haha men ja det gick inte speciellt bra på ridningen heller...hade Vincent:)
men ja jag har fortfrande lite ont i huvudet...men jag får väll stå ut?;)
men nu så ska jag gå ner o plugga eftersom jag har två j*vla prov tills på m¨åndag o tisdag som jag inte börjat på än....^^
sedan så ska jag på uzmöte o därefter mer plugg...;)
 
Kram Thea
 

Kommentera

Publiceras ej