Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan.

0kommentarer

HEJASAN! :)

igår var det ju fredag, o då så hade vi vår sista lektion med vår lärarestudent...
han var grym, de som får han i framtiden de kommer få det bra!
men vi fick reda på våra noveller o jag fick D, så jag är nöjd! :)
men ja det blev ingen ridning för mig igår, för jag hade/har fortfarande ont i rumpan....:(
skulle haft voltige o det är nog inte det bästa när man har ont i rumpan? :P
HAHAHA, men jag tråkade inte hemma som var tur det! 
utan jag var ute i Lindsdhal hos Elvira :):love:
vi var några från klassen ink. två av Elviras kompisar från GBG 
men vi eller jag hade det roligt! 
vi kollade på film o temat denna gången var Disney! 
sjukt roligt o bra! o nu så har jag bestämt mig att kolla på alla lejonkungen!!!!
haha, men jag somnade vid halv åtta idag på morgonen o så vaknade man typ tolv! 
rätt så skönt! :D
men ja kom hem vid typ fyra o då så var det mat, tajmat o klart! :P
haha men ja sedan så blev det bak till min födelsedag! eftersom jag fyller år om en vecka typ!!:D
o nu så sitter jag här o har tråkigt...:( 
funderar på att gå ner o kolla på körslaget, fall man nu orkar det x) 
 
men imon så ska jag ta o duscha o sedan så ska jag på två olika möten i stallet o sedan så får man väll se fall man hittar på något roligt elle rfall man bara ta o plugga ;)
 
Kram Thea
 

Kommentera

Publiceras ej