Maybe you'll love yourself like I love you

1kommentarer

GODMORGON!

nu så har man gjort klart alla italienska uppgifter så man ska väll ta och plugga på allt det andra också eftersom jag helst inte vill ha något plugg till nästa helg;)
för då ska vi till Stockholm Horse Show! :D
snacka om att tiden går fort :P för det är bara en månad till julafton ;)
men jag ska även ta o duscha strax för jag ska till stallet o ha möte vid ett 
sedan så ska vi träna vid två typ så ja...^^
men sen när jag kommer hem blir det troligtvis baka lussekatter o bullar med mamma :)
o lille brosan är inte hemma under dan då han är i Växjö ;D 
 
men igår så kunde jag inte blogga tyvärr...
men det var en vanlig skoldag o som vanligt så red jag ju :)
jag hade Caramelle igår också men då så hoppade vi en liten bana;)
det gick väll bra, hon lyssnar o är skit snäll :) 
men ska nog ta o duscha nu o sedan plugga lite till innan jag måste åka ;)
 
Kram Thea
 
en liten suddig bild men aja det är Caramelle iallafall ;)
 

1 kommentarer

Michelle W -

24 Nov 2012 12:38

kika in på min blogg , så kanske du börjar läsa den

Kommentera

Publiceras ej