you make me smile

0kommentarer

hej!
känner på mig att denna vecka kommer att gå snabbt :)
för imon är det redan onsdag :)
ja imon så hoppas jag att mitt klädesplagg blir klart :)
sedan så ska vi till tingsrätten med vår so lärare, det kan faktiskt bli rätt roligt :P
haha men efter skolan idag så är det ända jag gjort är att plugga...
så aa inte så rolig eftermiddag men sånt får man väll stå ut med, eller?:)

föresten idag efter vi had e slutat så gick jag o Emelie upp till bilden för hon skulle hämta sin bild ;)
o så lägger jag ifrån mig mina böcker o skulle hämta en sak men sen när jag skulle ta mina böcker igen så var det BORTA, o då menar jag helt BORTA!!!!
visste ju att jag la dom där så ja då hade ju några tagit dom
ëftersom det var en klass där innan så visste jag vilka.. det var två j*vla tjejer som tog dom av "MISSTAG"
eller vi kan ju låtsas när jag fick tillbaka mina böcker sa de bara " oj förlåt trodde de var mina böcker"
aa shore ni hade inga böcker med er ditt så hur skulle det kunna vara era då, det är min fråga?!
man kan ju tänka sig för o se fall det står något annat på den eller?
sånt blir jag lite irreterad på o särskilt när de troligtvis gör att med mening
så j*vla patetiskt...!!


HAHA jag o mamma vi snackade om namn o far & morföreldrar o sånt
o då kom vi in på vad jag skulle kunna tänka mig för namn o sånt på mina barn x)
o då sa jag Sigge, Melvin, Alvin o Theodor som killnamn
sedan tjejnamn har jag inte så mycket men typ Hedda eller Edit
o när jag sa Melvin så sa mamma värsta argumentet till det
hon tyckte inte att jag skulle ha ett barn som heter Melvin för alla hon känner som heter det är tydligen jätte jobbiga, irriterande o käftiga men jag tycker de namnen jag skrivet är gulliga så aa inget kan nog ändra mig :P
hehe sedan kom vi in på att när jag skulle döpas så tyckte inte min mormor att mitt namn var så speciellt fint eller vad man säger :)
så varje gång de sa att jag skulle hetta Thea så sa mormor alltid ska vi dricka te nu då
så typiskt o det är ju roligt att man får reda på det så sent också :P
aa kanske inte så viktigt men tyckte att ni behövde veta det (a)

men nu så ska jag väl ta o kolla på tv o käka vattenmelon :love:

Kram Thea





Kommentera

Publiceras ej