what do you want from me?

0kommentarer

hallå där! :)
ja idag är det sista dagen på detta minilov...:(
men det har vart skönt att få slippa skolan o bara ta det lungt ett tag
ja idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
men få se fall jag träffar emelie en stund idag :) :love:
sedan måst ejag kanske sitta lite med fysiken o det viktigaste fixa mina naglar :P
haha dom ser förjävliga ut kan man ju säga så ja det kommer typ va min dag ;)

aja idag så måst ejag gå o lägga mig i tid för jag har ju typ lagt mig vid tolv-ett någon gång nu dom senaste dagarna o sovit till halv tio-tio typ x)
så ja det är nog bäst att man gå o lägger sig i tid så man kommer upp o inte försent till skolan eftersom jag troligtvis ska göra nationella matte C...eller det beror ju på fall återsamlingstiden är då men det lär man väll märka :D

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej