what can I do to make you love me, what can a do to make you care?

0kommentarer

vet ni en sak? :)
haha klart att ni inte vet det eller? :P
ne men när man sover så drömmer man ju oftast eller jag gör det iallafall, gör ni det ? :)
men i mina drömmar så finns nästan alltid Emelie, folk i bakgrunden, de jag gillar o en mystisk person som jag bara ser lite suddigt....:(
ska jag vara ärlig så är det ganska läskigt att man inte ser den helt, vill veta vem det är!
kan det va så för er när ni drömmer också? :)

o på tal om annat :)
brukar ni få hicka ofta, eller får ni det aldrig?
jag kan få det lite när som typ...inte så roligt
men när man var liten så sa man ju alltid att när man hickade så var det någon som tänkte på en :)
kan det va så? vad tror ni? :)

kommentera gärna o kom med era åsikter :)

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej