Vad skulle du säga om jag gillade dig?

0kommentarer

Hallå, en glad tjej här!:D
Ja det har vart en bra dag för mig, hoppas det vart det för alla andra med!:) men gjorde ju fysikprovet idag o det gick väll helt okej. Förutom att jag fick hjärnstäpp på en fråga!:( inte så bra men det får gå iallafall :P sedan så kom jag en liten bit till på min klänning o det är bra :) sedan så var vi i simhallen, men var inte med så hjälpte Johan med alla namn på de i klassen, haha
Ja o sedan har det ju vart varmt hela dan så skönt :) haha men det som gjort mig mest glad denna fina dag är nog hur det gick på min ridlektion!:) fick fille tillslut eftersom vilma inte kom så tog jag han hehe:love: han var fin o jag kände att det gick bra o idag så fick jag ingen hjälp från någon innan så är satans nöjd!:) så hoppas det går lika bra på söndag eftersom jag ska tävla:) så kom gärna kolla fall ni inte har något att göra:D

Men nu så ska jag kolla på let's dance:) kom igen nu Anton!:):love:

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej