U smile, I smile!

1kommentarer

tjoho! :)
nu så sitter jag hemma hos stina o ska hjälpa henne med att plugga lite biologi o så ska vi troligtvis måla naglarna :D
ja idag så har det vart stallet från klockan sju typ ;)
eftersom det har vart ridskolecupens sista omgång idag, laget vann denna omgång men vi kom inte till final....:(
men men vi ska va nöjda eftersom sofia kom etta i dressyren på champion o
viktoria kom tvåa i hoppningen på kingston:)
o jag fick beröm utav linda (vår ridlärare) att mina knoppar på fille var fina :D glad för att någon tycker det :P
o jag fick även en hööks keps från viktoria :) :love:


efter stallet så åkte jag o stina hem till mig så skulle jag ducsha o fixa mig
sedan skulle vi hem till stina o fixa där;)
o efter vi var klara så åkte vi till maxi/hööks :)


Kram Thea

1 kommentarer

Hanna & Vanessa ♥

06 May 2012 20:58

Fin blogg, kommentera gärna våran blogg!♥



Kram!

Kommentera

Publiceras ej