jag hittade det men tappade det

0kommentarer

tjo!
ja min dag har varit lite blandad;)
har haft lite tur men mest otur....
  • vaknade 05.20 typ....
  • var tvungen att åka hem innan jag skulle tävla o byta om...
  • glömmer bort banan...men Fille va fin:)
  • råkar stampa med foten lite hårt så ett blodkärl spricker i foten...
o ja vad händer nu??
igentligen borde man inte röra sig ur fläcken
men jag måste ju hitta på något så aa hoppas att det bara är tur kvar för min del:)

men aa ja tävlingen gick bra fram till att jag gjort sista galopp volten
det blev helt tomt i mitt huvud, glömde till o med bort vilken väg jag hade ridit...
o när jag insåg det så gav jag upp rent utsagt
vet inte vad det var för fel
men någon gång måste ju vara den första gången man glömmer vägen eller hur? :P
så aa men Fille var fin o han var till o med lite pigg idag :D
för han brukar alltid sega ihop så men inte idag så det är ett plus på det;)
ska försöka få bilderna från stina o de som fotade så får ni se lite :)
aja jag får komma igen nästa tävling

aja nu så ska jag ta o klä på mig så jag kan börja att baka morsdag tårta :)
kommer en blid på den sen;)

Kram Thea



Kommentera

Publiceras ej