jag gillar dig mer o mer för varje dag!

1kommentarer

heej! :)
ganska glad tjej just nu ;)
har ju vart i stallet o då så fick jag först skritta 20 min plus lite trav på Vincent :love:
så gullig, han gjorde inte en enda dum sak fast att han har vilat ett tag
men det är ju bra det :P
haha men en sak var ganska rolig o det var att han blev rädd för en stol i slutet
som han inte tänket på innan men helt plötsligt så var den farlig, så gullig man kan va! :D

sedan så red jag min lektion
skulle haft Shaggy men fick byta till Fille :D
efter detta passet så vet jag att jag skulle ha fått jobba som en dåre fall jag hade haft Shaggy
eftersom det var jobbigt på Fille ;)
haha men han var igenom riden när jag fick han för Malin hade ridit honom i hennes första grupp :)
så han var ganska mjuk o han blev fin :D
vi reda evighetsbana o det var roligt, fick testa på mellantrav o shit var svårt det var att sitta!!
dags att börja träna på det ;)
men ja en sak är iallafall bra o det är att jag har blivit rakare i ryggen :D
o en sak som är säkert det är att jag kommer ha träningsvärk i magen imon x)
men det betyder att man kar jobbat o inte bara åkt häst ;)

men ska väll ta o byta om o gå ner o kolla på tv men mamma :)
eller så tar jag tag i mitt liv o pluggar fysik....fast nee det orkar jag inte
det får faktiskt vänta tills imon :P

btw idag så har jag fixat avslutnings skor :D
ett par vita klackar, så nu så ska jag bara öva lite o det är nog bästa att Emelie kommer o hjälper/kollar någon gång :P haha

Kram Thea


Shaggy

Fille :love:

Vincent :love: (från kbf:s hemsida)


1 kommentarer

Isabelle Palmgren

19 May 2012 12:41

fina bilder:)

Kommentera

Publiceras ej