Teach me right from wrong

1kommentarer

tjosan! :D
HAHAHA jag kan säga att jag är lite, eller ganska mycket flum :P
hehe har vart med emelie sedan typ lite i sex
o då så var vi  i stan en stund o hade lite roligt :)
sedan så har vi vart i kvarteret en stund, hälsat o träffat folk o flumat lite xD
haha emelie "stångade" mig d'med sitt huvud rakt i min mage o då fick jag en liten skratt attack o var liggandes mitt i gatan o skrattade :D o då så komm jag på att tänka på tjuren ferdinand på något underligt sett :P
haha men man är väll som man är x)

men ska snart gå o lägga mig o läsa igenom mina anteckningar till so:n ;)
ja imon så har vi syslöjd så ska försöka komma någon vart på min klänning, får se hur det går ;)


Kram Thea



1 kommentarer

Hanna

08 May 2012 22:44

Är du bra på syslöjd?

Själv suger jag på det :(

Kan knappt sy ett rakt sträck

Super fin blogg du har :)

Kommentera

Publiceras ej