solen skinner himmlen är blå

0kommentarer

tjo! :)
ja vi slutade tidigare idag igen :D
slapp matten för de hade ingen vikarie till oss, rätt så chill :P
men jag ska snart åka iväg in mot stan eftersom jag ska till sjukgymnasten..men men ;)
sen när jag kommer hem så ska jag troligtvis plugga lite o fall det fortfarande är fint väder ute så ska jag sitta ute o plugga, det är mycket skönare sedan ett plus på det är ju att man får frisk luft :)
men aa gjorde nationella i matte idag, var inte så svårt som jag trodde

händer inte så mycket i skolan denna veckan
  • orientering torsdag
  • simhall fredag
  • fysik prov fredag
  • orientera imon (träning, svinö)
så aa så mycket är det inte ;)
o det är BARA tre veckor kvar!!! :Dmen nu så ska jag äta något tror jag o sedan ska jag dra :)

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej