Min personlighet?

0kommentarer

Ja det har blivit ett litet uppbehåll med detta men ska komma igång igen ;) ja min personlighet står här näst :) enligt mig så tycker jag att jag är en snäll, omtänksam o hjälpsam person :) jag är oftast glad o vill inte va ovän med någon i onödan;) jag kan även vara lite över glad ibland, det kan vara både negativt o positivt men hellre glad än sur, eller?:) fall det inte går som jag vill eller någon inte gör som jag vill så kan jag framstå som en envis o kanske lite käftig person men det beror också på vad personen tycker, alla tycker inte det men vissa;) haha ja så fall man fråga olika personer som känner mig kommer men nog får olika svar eller vad tycker ni om min personlighet både negativt o positivt? Kommentera gärna så jag kan få reda på vad alla tycker så jag kan försöka förbättra det som kanske inte är så bra ;)

Ps. Fall ni kommentera, kommentera på något inlägg som jag gjort på datorn eftersom det inte går kommentera på de inlägg man gjort på telefonen...:(

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej