I will never forget you, I will always love you :love:

1kommentarer

hallå allihopa! :)
gjort ganska mycket idag, hit o dit har det vart;)
som jag sa så låg jag ju fortfarande i sängen när min morbror kom
o aa var ganska trött så gjorde typ inget till två..
hade inte lust att göra något alls, kändes typ som att jag skulle dö
men men var ju tvungen att åka till stallet eftersom vi skulle ha möte:)
mötet varade bara i 30 min så det var rätt okej ;)
efter det så var jag tvungen att åka hem eftersom vi skulle åka o köpa mat :)
så aa då åkte vi i morfars gamla bil eftersom min morbror fick den när han dog
så det kom fram en hel del minnen utav min kära morfar:love:
kan ju säga att jag ALDRIG kommer glömma honom
för han var den bästa som fanns o tyvärr finns det typ inga som han..:(

men men efter vi hade ätit så var jag tvungen att åka till stallet o fixa Fille:love:
ja för jag ska ju tävla imon :D
kommer bli skit roligt o jag hoppas på att han är lika fin som han var i fredags
men aa ska väll ta o gå ner o kolla på mästarnas mästare o sedan blir det eurovison song contest ;)

Kram Thea


filleman på dressyr tävling för "längesen":love:

1 kommentarer

Emelie Silke ♥

26 May 2012 20:50

nu vet du hur jag känner mig på mororna när jag ska till skolan :')

Kommentera

Publiceras ej