det är du som får mig glad!

0kommentarer

tjo!
det blev ingen vilsen thea eller emelie idag :P
trodde faktiskt att vi inte skulle komma i mål men det gjorde vi!
vi kanske inte fick den bästa poängen men vi visade att vi kunde iallafall :)
aa det var poängorientering men vad gör det? :)
haha, men det var faktiskt rätt varmt därute o det är det fortfarande :D
men det är bra, typ sommarvärme! :)
för det är 20 grader i halvskuggan! :D:love:

hehe, men när jag kom hem så duschade jag
o det var väldigt skönt men kallt vatten när man var så varm
efter det så gick jag ut till studsmattan o pluggade o lyssnade på musik:)
så ja jag låg därute i nästan 2 timmar o 30 min
men skönt var det o bra för fick en hel del gjort o så kan jag typ allt :)
så hoppas det går bra på provet imon

men nu så ska jag ta gå ner o äta min efterlängtande lax :)

Kram Thea







Kommentera

Publiceras ej