Cause Baby you're a firework

0kommentarer

hallå alla där ute! :)
jag kom precis hem från en liten promenad med emelie:)
ller lite o liten vart ute i 2 timmar o lite till :P
haha, men jag snackade om vad jag hade ritat till en på "draw something"
o då sa jag att jag ritade en bebis o helt random så so hon "för bebis du är ett fyrverkeri" :D
så aa nu har jag det på huvudet...haha;)
men aa sånt är livet fall man en gång får det på huvudet kommer det stanna :P

men ska ta o äta en redig kvällsmat sedan ska jag gå o lägga mig o plugga på en enda sak i fysiken...
hur ett kärnkraftvärk o reaktorerna funkar
för jag blandar bara ihop det...:(

ja som ni kanske förstår eller läst tidigare så jag jag fysikprov imon, syslöjd på so:n :D, sedan simhallen men aa..
sedan blir det ju rida lektion o så :D
men kan ju säga en sak jag har brännt mig lite...inte roligt :(

Kram Thea




Kommentera

Publiceras ej