Vart jag än går så är du där...

0kommentarer

Hallå allihopa! Min dag har varit helt underbar :D varit en rätt så lugn dag och ganska rolig särskilt när det är folk som inte vågar få förbi en i skolan xD så roligt, HAHA! men men idag på gympan så hade jag o Emelie egen lektion o det gick jävligt bra :) först så var klassen lite osäkra o så o Andreas trodde inte att klassen skulle fixa det. men de klarade det, jätte roligt va det iallafall :) o de klarade till o med att dansa dansen o räkna takten utan att jag o emelie varken sa eller gjorde något ^^ o vår lärare tyckte det var en bra o rolig lektion
men idag så har jag ridit min lektion o vi gjorde skänkelvikningar o jag fick fille :D o han har jag inte ridit på åratal men det gick inte så bra från börjar men sen i slutet så blev han lite mjukare o finare o började lyssna på min vänsterskänkel ;) haha men nu så ska jag gå o lägga mig o plugga ^^ o imon så blir det åka med Stina till Lucas o sedan sova hos henne :) :love:

Kram Thea

Bild på mig i Lilly i Vimmerby (ridskolecupen)

Kommentera

Publiceras ej