varför överdriva så mycket?

0kommentarer

hejsan!
min dag har varit bra fast att inte emme varit i skolan...
o bara för at hon inte kom så får jag inte se henne på hela helgen...:'( men men
ïdag så har det inte hänt så mycket förutom att det blev lite tjafs på gympalektionen o mitt knä "pajade" igen...
så på måndag blir det att försöka hitta en tid hos läkarn...:(

idag så har jag ridit min lektion också, det blev på Zantus:)
det gick faktiskt bra för att vara han
vi hade bommar/hinder som vi red i nån slags evighetsbana, det var rätt så skoj:)
vi fick också reda på att en av våra ridlärare ska sluta så vi fick en "ny" idag

ja min helg blir väll att plugga spanska, matte o svenskaredovisning
efter som vi har både spanska o matteprov nästa vecka ink svenska redovisning som jag o två andra inte han redovisa denna veckan;)

Kram Thea


Zantus i sommras;)

Kommentera

Publiceras ej