you'll never get away with what you have done

0kommentarer

tjenare!
denna vecka har det hänt ganska mycket för mig...
har haft prov tre dfagar o sedan ganska mycket i skolan o idag som avslutning på denn aveckan så var vi i ishallen med 8A;)
det var ganska roligt fast lite pinsamt kan man ju säga:P
o jag klarade mig nästan hela tiden utan att ramla, men det blev tre iallafall.....
men men idag så har jag också ridit lektion o jag fick Zantus idag igen:)
vi hoppade en lydnads bana o det gick faktiskt helt okej för att vara hen;)

hela min helg är full bokad kan man ju säga;)
imon så blir det blugg atill fysiknationella o fixa met tills imon
o sedan ska man bra till satllet o ha jour...
åka hem o lägga sig o sedan på söndag så ska jag upp tidigt så jag kan åka till stallet
för bilen mot Vimmerby åker vid 7.10 någon gång
o sedan är det måndag igen o aa...
så det kommer ske mycket under min helg o det kommer troligtvis bli lite värk lite överallt i min kära kropp;P

aja nu så sak jag snart gå o sova
bye bye

Kram Thea


kan det inte bara bli vår?


Kommentera

Publiceras ej