you smile, I smile

1kommentarer

hick hick...hahaha ja jag har hicka o det är så typiskt får det typ hela tiden....
men men inget att göra åt ;)
men jag fick det när jag o Annie var på väg hem från stallet o då blev det lite pinsamt för det gick förbi två killar o ja jag hickade såklart två gånger när de gick förbi o satan vad de kollade... pinsamt eller vad? xD
aja nu så ska jag äta kvällsmat o sedan plugga på mina kära engelskaglosor som jag inte ens har tittat på ^^

btw imon så kanske jag bara slänger in något inlägg lite snabbt sådär för min dag är  planerad från morgon till kväll!:)
  • först så är det ju skola
  • sedan ska jag till sjukhuset o röntga knät
  • sedan åka till stan o köpa godis
  • hem fort o fixa kläder till kvällen o fixa i källan
  • sedan byta till stallkläder o dra till stallet
  • rida min lektion
  • åka hem fort för att duscha o så
  • sedan dra till berga centrum för att möta några i klassen
  • därifrån ska vi hem till en o kolla på film :D
ska bli sjukt roligt men det kan nog bli lite stressigt eftersom jag slutar rida vid sju o vi ska träffas helv åtta men det ska vi nog ordna på något sätt ;)

Kram Thea


så söt!! (bild från google)

1 kommentarer

Kassy - En Tjej Med Stil

29 Mar 2012 20:44

Snygg design, hur kom du på ditt bloggnamn ? :)

Kommentera

Publiceras ej