rädd kan man va, men inte lika rädd som dig!

0kommentarer

tjoho!
nu så kan jag äntligen ladda upp nya bilder;)
men just nu så sitter jag o lyssnar på musik o chillar, men ska börja plugga på so nu typ...
eftersom det ska vara inlämnat på fredag xD
men men jag ska möta emelie om en timme o en kvart :)
för vi ska först till berga o köpa hårspännen o ta ut pengar sedan ska vi vidare till KU o sedan ska vi spela  lasergame:)
o jag kan ju säga att jag aldrig i hela mitt liv har spelat lasergame innan så det kan bli roligt att testa på :P
o så måste jag äta hur jag nu ska hinna det men de ska nog gå ;)
o fantastiskt väder har det vart idag också 16 grader typ

men imon så har vi

så då blir det va med emelie o plugga lite allt möjligt
o sedan ska vi fin putsa vår gympalektion om så:)
o man kan ju säga att jag börjar bli lite nervös till det :o
inte så roligt men jag får ju ha den med bästa emelie :love: så det gör ju inte så mycket

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej