man behöver inte ta åt sig allt det någon säger till en

1kommentarer

goddag eller godnatt...HAHAHA
jag har precis kommit hem efter en rolig kväll hos Lena-Maria:)
har lärt känna lite nya folk o det har varit roligt
men tyvärr så missade jag min kära ridning men men inget att göra åt;)

hehe, en liten rolig sak
jag har fått ett nytt "namn" f10
tycker ni att det passar, inte jag iallafall
kan bara säga att jag stör mig så mycket på det....
men men alla kan int evar atillräckligt snälla o måste käfta, sånt är livet

men lite senare idag så ska jag o emme troligtvis va:)
men vi ska typ inte göra några roliga saker utan typ plugga so,sv o idrott...
men det kan ju bli roligt fall man är  två, haha
o sedan kanske det blir en promenad eller något annat roligt^^

men nu så ska jag ha lite skoj vi datorn o sedan ska ja nog gå  o lägga mig;P

Kram Thea

1 kommentarer

Systrarna Silke♥ - Emme

17 Mar 2012 10:03

HAHAHAHAH din f10! :O

skoja :D



han hade inget annat att säga så då var han tvungen att skriva f10! HAHAH, han är patetisk! ;)

Kommentera

Publiceras ej