helt otroligt men bra!! :D

0kommentarer

HEJSAN HOPPSAN! :D
har nog varit den bästa dagen på länge!! :)
hade syslöjd på APT:n sedan så skulle vi ha fysik o matte men eftersom vi är klara med allt där så fick jag o emelie gå till syslöjden igen! :D så då blev jag äntligen klar med min klänning! :)
ska jag vara ärlig så blev den rätt gullig o helt okej!
så ja jag känner mig grym :P HAHA
men ska ha den på skolavslutningen o sen får man väll se fall den åker på på midsommar med ;)
men ja jag blev nöjd med den
men sen så skulle jag ha musik men det blev inte det för de skulle öva inför imon så då fick jag håltimme :)
o på so:n o spanskan så lekte vi typ :P
körde godisbingo på spanskan o jag fick bingo först, tack vare nummer 90!!
föresten på so:n så gjorde vi små dikter typ passar kanske inte in men men
så här var min:

abstinens
önskar att hela din kind var emot min
än så darrar jag
din ande gör mig trygg

vi fick inte bestäma vilka ord vi skulle ha uat det gjorde d olika kordinaterna vi gjorde x)
så aa det har vart min dag typ, hihi :D
men ska kanske in till stan får se eller så ska jag kanske ut en sväng eller nått ;)

btw satan vad rädd man kan bli när ens "klädhängare" på doren bara rasar ner..:o

Kram Thea


Kommentera

Publiceras ej