jag lever i en dröm!

0kommentarer

tjo!
lång o jobbig skoldag var det...
inte riktigt min dag, huvudvärk o en klass som bara pratar/skriker hela tiden..inte det roligaste:(
så aa inte världens bästa dag o så...
men när jag kom hem så orkade jag inte plugga matte...kan ju säga det får gå som det går imon
orkar faktiskt inte bry mig!
iallafall, när jag kom hem o hade satt mig framför tv:n soå sommnade jag
det kanske behövdes;)
men ska man försöka kolla i matteboken eller ej?
nee det skiter jag faktiskt i!
men ska väll kolla lite på tv o ta det lungt en stund :)
kanske borde äta något också :P
sedan blir det gå en sväng med emelie :D:love:

ska jag vara riktigt ärlig så längtar jag JÄTTE mycket till sommarlovet! :D
o förut längrade jag ungefär lika mycket till midsommar men inet längre...
det är några som kommer till oss som är j*vligt jobbiga är det någon som kan hjälpa mig?
någon som inte har något att göra på midsommar kan ju kommentera eller höra av sig!
skulle va till stor hjälp, annars kommer jag bokstavligt talat vara död efter midsommar helgen!!!


Kram Thea


(GOOGLE)


Kommentera

Publiceras ej