some die young!

0kommentarer

HEJSAN! :)

vaknade ganska sent för att va mig xD
haha, men har faktiskt gjort en hel del nytta :)
min morfars bror är ju hemma hos oss o han var o klättrade i vår stora björk
ganska rolig syn, HAHA :D 
men han fick iallafall ner en hel del:P
så aa när jag inte orkade med det så fixade jag mig o stack till emelie :)
vi gick eller rätare sagt vi tog bussen in till stan 
där gick vi in på MAX o sedan in på pizzapalatset :)
fick även reda på en sak som jag inte skulle få reda på just idag...
blev kanske lite putt men ska jag va ärlig så bryr jag mig inte längre ;)
så tar för dig nu innan ja hehe :D
men ska jag var ärlig så misstänkte jag det :P
men nu så har jag vart hos emelie sedan allsång på skansen började typ :)
så aa en hel dag med emme typ :love:
men nu så ska jag....ingen aning men men 
bye bye 
 
Kram Thea
 
allsång, björk, bye, längre, misstänkte, nytta, pizzapalatset, putt, rolig,

Kommentera

Publiceras ej