lyckan var på topp men inte längre....

1kommentarer

Hej...
min lycka som var uppe i 100 har nu gått ner till 0......
jag var glad o så när jag kom till stallet men nu när jag kommit hem så kan jag typ bara sitta o gråta...:'(
skulle sätta på Vincent sin grimma men istället så blir man nockad rakt på vänster kindben...
det gjorde ju såklart ont o så men tänkte inte mer på det
så förtsatte med det jag skulle göra :)
sedan hade vi teori o allt var bra då med, iallafall vad jag trodde!
men så började min lektion, satt upp som vanligt
men när jag väll hade hoppat min runda första gången så skedde det igen...!
det blev lixom som en liten "black out" allt bara börja snurra o huvudet spränga
som det gjorde på dressyren men det beror troligtvis inte på samma sak
eftersom jag blev nockad tidiagre idag så beror det troligtvis på det
är svullen o ingen känsel på den delen av kinden så aa det kan blivit en lite hjärnskakning :o
men det lär man väll märka, fall man blir illamående o huvudvärken o yrheten är kvar...
men hoppas verklligen inte på det eftersom jag har fullt upp hela helgen...

men men får väll ta o vila o kolla på finalen på "let´s dance" :)
Hoppas att ANTON vinner!! :D :love:
men hoppas att alla ni andra har det bra!! :)
så får jag ta o krya på mig, eller det låter väll som en bra ide?

Kram Thea

1 kommentarer

Isabellasphotographing

01 Jun 2012 21:17

önskar dig en super början på juni!

kram

Kommentera

Publiceras ej