I en rosa helikopter ska jag flyga hem till dig

0kommentarer

Tjolahopp! Nu så har jag precis kommit hem från avslutningsmiddan:) det var faktiskt skit kul! Fullt med roliga tal/sånger/parodier, utdelning av olika pris o såklart rätt så god mat;) haha men det var även lite dans o mycket bra musik:P en dag man nog aldrig kommer att glömma! Så nu är det vara att tagga till skolavslutningen!:D sen så är man fri från denna skolan o man får ta nya o egna beslut;) det kan bli roligt o intressant:) men imon så ska alla nior ha triangeltunering o det innebär att man tävlar i fotboll, brännboll o altimate;) men ska dock inte va med eftersom jag ska till sjukhuset o fixa med tandställningen;) men såklart så kommer jag stå o heja när jag är där;) o det ända man kan säga är väll lycka till klassen!:D

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej