Gillar du inte henne i mjukisbyxor ? Då förtjänar du inte henne i brudklänning heller! ♥

0kommentarer

TJO! :)
dagen har vart ganska lång för mig ;)
kom till stallet typ halv elva eller nåt o då så vägde jag upp allt hö...
sedan så hjälpte jag till lite på tävlingen:)
kan ju bara säga grattis till min kära ridlärare Malin som vann en LA klass med Hugo! :D
sedan så har hästarna fått vara ute hela dan o eftersom de var ute hela dan fick de lunchen i hagen!
så aa vart en ganska lugn dag att ha jour på :)
men man har ändå fått ett bra träningspass för dagen! :P
så är ganska trött o så ;)
o en rejäl dusch förtjänade jag! haha

men aa imon så är det skola o jag ska även till läkaren :P
o sedan imon kväll så ska niorna ha avslutningsfest!
hoppas att det blir lite roligt med allas tal o sånt :D
men aa nu så ska jag ta o titta lite på tv sedan får man väll ta o sova ;)

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej