Gästbloggar

0kommentarer

Hejsan hejsan.
Emme här. Haha, jag lovade ju Thea att blogga idag fast det hade ju jag glömt bort (a) Så ja, det blev ett sent inlägg ;)
Thea övernatta ju på Götterö med klassen nu (som ni kanske vet) och jag kunde inte hänga med för min kusin tog studenten idag. Grattis till henne! :)
Vad ska jag blogga om? HAHA. Måste blogga på min egen blogg också. Gå in och kika vet jag (y)
http://amazinggirls.blogg.se
Men nu sitter jag här och lyssna på musik och har nyss målat mina naglar till skolavslutningen. Fan slutar 9:an på fredag, sjuuukt. Minns fortfarande när man va så nervös i 6:an att man skulle börja högstadiet och nu ha jag gått ut det. Fan sjukt vad tiden går fort egentligen! Men nu ska jag gå in till mitt rum. Sätta på högsta volym på datorn och sätta i mina hörlura och bara dunka, dunka, dunka musik. Det bästa som finns :')
Kramar
Emelie

FUCK! Vad stor den blev men whatever, haha. 
Fick bli en bild på mig, nu vet ni hur jag ser ut också ;)

Kommentera

Publiceras ej