du fick mitt hjärta att stanna!

1kommentarer

HEJSAN! :)
nu så har jag o mamma vart på hansa city o ikea :)
på ikea blev det lite allt möjligt men det som jag köpte var tallrikar till våra barnkalas på KBF :)
sedan så fick jag en jätte gullig tröja från gina! den är rosa i olika färger sedan är det en leopard eller något på den
sedan så köpte vi lite saker till skolavslutningen ;)
så aa men ska äta strax sedan ska jag till berga marknad med emelie o några till ;)
men aa skola imon kan ju säga att man inte är så taggad men men...:(

föresten är lite trött eftersom man var uppe ett tag igår:P
men det var roligt barnen blev rädda så aa :)
så är lite trött men det gör ingenting för mig eftersom jag blev rätt så glad när jag fick se en! :)

Kram Thea



1 kommentarer

Isabellasphotographing

03 Jun 2012 20:47

sv: härligt samma här :)

kram

Kommentera

Publiceras ej