detta stämmer!

1kommentarer

FALSKA VÄNNER

en text från Nivsets blogg

Tänkte skriva ett inlägg om mina så kallade falska ”vänner”.. Låt mig klargöra en sak , och det är du ska alltid hålla koll på dina ”vänner”.

Du ska veta vilka du kan lita på, vilka du kan prata med.  Placera alla i ett fack så du vet vart du har dem. Va hellre själv än med människor som går bakom din rygg, som snackar skit om dig och som bara vill ditt sämsta.

 

Kom inte till mig och lek min vän bara för att få reda på hur det går för mig. Vill du veta hur det går för mig ? DET GÅR FETT BRA!

 

Kära falska vänner- först av allt, så ska ni veta att jag skriver detta med mitt mitten finger.

Tyckte att detta stämmer, tryck här för att komma till Nisvet Suljics blogg!

Kram Thea

1 kommentarer

AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

06 Jun 2012 17:25

Just nu har jag två helt grymma tävlingar i bloggen, var gärna med!



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



(är du med i båda tävlingarna får du du dubbla vinstchanser)

Kommentera

Publiceras ej