det blev inga tårar men detta är svårt ändå!

0kommentarer

TJO! :)
nu så har vi får SOMMARLOV! :):love:
så j*vla skönt men ändå sorligt..
för jag har ju gått ut nian nu så aa nästan hela klassen blir splittrad :(
men det blev kom ingen tår ner för kinden, men det betyder ingenting för jag gråter faktiskt inom mig ;)
men det roliga är ju att lärarna inte vill släppa oss eller hur man nu ska säga!
någon sa men kom o kolla på det, kom o hälsa på vet jag eller fall ni behöver hjälp så kontakta mig
så sjukt gulligt o snällt :)
o ska jag vara ärlig så kommer jag faktiskt sakna skolan o lärarna men det är roligt att testa på något nytt;)
o jag lovar att komma till skolan o hälsa på o även hälsa fall man ser er ;)

men nu så ska jag fixa presenterna till ridlärarna o sedan måste jag dra till stallet :)
o efter stallet ska jag o emelie till nybro:)

o sedan kan man ju inte glömma...
HEJA SVERIGE!! nu vinner ni mot england! :love:

Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej