Det är något med dig som får mig att le när jag hör ditt namn

0kommentarer

hejsan hejsan!
"jag ska ta fast den där jävlen!"
HAHA, näe skojar,
kollar på wallander så jag härmar de lite :P
men min dag har vart lite hejhopp kan man ju säga ;)
orkade inte göra ett skit fören typ två o då så kom emelie också :)
sedan så åt vi o stack in till stan:)
o där så gick vi in på MAX o köpte en milkshake till mig! 
o den var faktiskt god :D
haha, efter det så tog vi bussen till berga o gick omkring lite o så ^^
men sen så började det regna ganska mycket så då stack vi hem till emelie o kollade på "wrong turn 3"
så nu har vi bara den sista kvar! :P
kan inte fatta att det ska regna så mycket hela tiden, det är ju faktiskt sommarlov o då ska det väll va sol, eller?
näe men nu så ska jag kolla på wallander så
bye bye! :)
 
Kram Thea
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MAX, erga, milkshake, stan, wallander, wrong turn 3,

Kommentera

Publiceras ej