As long as you love me

0kommentarer

HEJSAN HEJSAN! :)

idag så har solen varit framme hela dagen! :D
så det blev invigning av mina nya solglasögonen o även min bikini :P HAHA
men eftersom det vart så skönt väder har jag vart i trädgården med mamma :)
fixade lite med alla grenarna som vi har eller hade liggandes, haha 
 o även min storebror har arbetat, helt otroligt ;)
för han ska fixa fönstrerna uppe eftersom det är han som är målaren i huset! :P
så ja idag så tog han, timmy o robin tag i det 
eller robin var "arbetsledare" o sa vad de skulle göra o så
HAHA, kanske inte gick så bra men men 
så ja har inget fönster nu utan har bara lite plast för fönstret så det kommer låta o det kommer bli VARMT!! :o
men men de ska väll bli klart imon, hoppas jag! ;)
 
ja o just nu så sitter jag hemma hos emelie :D
med henne o tove :) :love:
o vi ska nu ta o kolla på sommarkrysset :)
ciao!
 
Kram Thea
 
 
, HAHA, arbetsledare, bikini, ciao, hemma, imon, invigning, målaren, plast, skönt, solen, sommarkrysset, storebror, trädgården, varmt,

Kommentera

Publiceras ej