om du älska insidan så kommer du att älska utsidan lika mycket automatiskt!

0kommentarer

TJOSAN!:) 

ja idag så har jag fått tillbaka mina kära fönster!:D 
att man kan bli så glad för e sån grej:P 
men men annars så har man vart i trädgården o fixat i mitt rum!
o nu då börjar det bli ett bra resultat;)
men aa träffade anna på väg hem till emelie :) 
HAHA inte träffat henne sen avslutningen så aa det blev en trevlig liten prat stund :)
o just nu sitter jag hemma hos emelie o vi har såklart kollat på "lotta på liseberg" :)
o vi ska väll ta o sticka ut snart :love:
 
o ja imon fyller jonte år :D
så då ska jag, emelie, anna, anna, julia, coffe, jonte o kanske marcus ut o äta!
kommer bli sjukt roligt att träffa dom eftersom man inte träffat de sen avslutningen typ :P
haha men nu så ska jago emelie ta o dra ut :)
ciao!
 
Kram Thea
 
, avslutning, glad, kära, lotta på liseberg, resultat, roligt, rum, trevlig, äta,

Kommentera

Publiceras ej