Le mot dom som försöker krossa dig!

0kommentarer

Hejsan!:) vart en lugn dag med inte så mycket gjort. Har typ suttit vid tv:n hela dan eller just det vi i familjen flyttade ut lite leksaker till boden, haha:) ja jag tog ju även sprutan o ska jag vara ärlig så kändes det mindre än första men det kanske bara är jag som tycker det eller?:) men har kollat på "17 again" o vad ska man säga om den? Tyckte den var bra så ni som inte har sett den borde;) men ska väll ta o kolla på allsång på Skansen o sedan en till film, HAHA :D Varje gång jag ser nån speciell person som jag gillar på ett eller annat sett kan det kännas som...går inte riktigt förklara men som en pirrig känsla, ja ni vet;) Att man inte kan sluta tänka på den/det/hon/han kan va jobbigt men även underbart! Kram Thea

Kommentera

Publiceras ej